Strony

niedziela, 21 września 2014

Słoń

Znów zaliczyłam przerwę w blogowaniu. Po drodze były wakacje - różne wyjazdy, dzieciaki zajmowały czas. Ale oprócz tego byłam zajęta dzierganiem.
No dobra: słowo "zajęta" zostało tu użyte trochę na wyrost, bo dłuuugo było mi z tą robótką jakoś nie po drodze.
Nie mogłam jej zarzucić, gdyż miał to być prezent urodzinowy dla pewnej sympatycznej sześcioletniej damy. I tak mi na tym słoniu zeszło z dobre dwa miesiące. Aż wstyd.
Ale wreszcie jest. Wydziergany szydełkiem 4,5 z bawełnianej włoczki Cotton Light od Dropsa.










A tu próba pokazania wielkości przytulanki. Nie da się ukryć, że wyszedł mi kawał słonia :)




A paski za mną przypominają mi jeszcze o jednej rzeczy, którą się zajmowałam: malowałam chłopakom pokoje:).

11 komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...