Strony

sobota, 5 września 2009

Zdjęcia z Modlina

W domu mamy chwilowy sajgon - wymysliłam sobie pomalowanie dużego pokoju. Sciany w nim po dwóch latach wołały o pomstę do nieba: brudne, wysmarowane kredkami przez Wiktora, a dodatkowo zapaćkane szpachlą przez ostatnie naprawianie pękniętych ścian.
Jasiek przy okazji nauczył się w oka mgnieniu wchodzić na sam szczyt drabiny, przyprawiając nas o papitacje serca.
Mam jednak chwilę czasu na zajęcie się fotkami z Modlina.



reszta do obejrzenia tu: http://galeria.tibory.net/zdjecia.php?tryb=a&id=128

Oprócz tego znaleźliśmy się w galeriach osób, któe stały na trasie z aparatami i cykały zdjęcia. Mnie, nieskromnie bardzo podoba się zdjęcie znalezione w galerii Wojsza:



Bardzo ładne zdjęcia - chyba na każdej Mazovii - robi Zbyszek Kowalski:




A tu mój Szanowny Małżonek :)




Lark78 pięknie uchwycił najbardziej błotnistą część trasy, na której również poległam i to dosłownie ;)
Chwila nieuwagi, trochę mniej szczęścia lub umiejętności i kończy się to tak:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...