Strony

środa, 10 kwietnia 2019

Time to say goodbay

Czas przestać się oszukiwać i powiedzieć to wprost: moja aktywność na blogu zamarła. Przyczyn jest kilka: dzieciaki, życie codzienne, inne hobby. Ale i wtedy zdołałabym raz na jakiś czas wrzucać jakiś udzierg szydełkowy. Trzeba jednak mieć co wrzucać...
A mnie o dłuższego czasu trzyma permanentny kryzys twórczy i totalny brak weny.
Ileż to raz wyciągałam szydełko, włóczki i próbowałam coś zrobić. Zawsze kończyło się tak samo: po kilku próbach następowało prucie.  Przestałam czuć szydełko i chyba czas zaakceptować taki stan rzeczy.
Bloga nie likwiduję - bo po pierwsze to kawałek mojego życia. Po drugie - kto wie, co przyniesie przyszłość :) Może jeszcze wrócę i zasypię bloga dziergasiami :)

Aga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...