Strony

środa, 31 grudnia 2014

Na zakończenie roku - czapkowo

WTEM nastał 31 grudnia.
Z racji zgłoszenia się do zabawy "12 czapek w 1 rok", jest to ostatni dzień, kiedy powinnam przedstawić czapkę nr 2. Oczywiście wpadłam w mały panic mode. Bo kandydatów do grudniowej czapki było sztuk trzy. Żadna nie została porządnie obfotografowana.
Pierwsza czapka, mężowska. Do tej pory nie udało mi się jej sfotografować na właścicielu, mam tylko jedno zdjęcie na własnej głowie.

Szydełko tunezyjskie, oczywiście


Drugą czapkę wydziergałam dla siebie. Dzierganą wyczajonym z na tubce ściegiem, również na szydełku tunezyjskim. Wzór fajny, bo z wyglądu przypomina plaster miodu. Czapki nie sfotografowałam i już nie sfotografuję, bo udało mi się ją wczoraj w sklepie zgubić :(

Trzecia czapka została wyszydełkowana dla kolegi z pracy. I znów nie doczekała się porządnej sesji. Miałam plan uwiecznić ją na głowie właściciela - ale albo mijaliśmy się z aparatem, albo nie było czasu na robienie zdjęć. Jedyne zdjęcie jakie mam to takie:


Ta czapka będzie reprezentować grudzień w zabawie




I na koniec. Życzę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku. I oczywiście, bogatego w robótki wszelakie :)






4 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego w Nowym roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapkowo, bo i pora taka, że trzeba ogrzać głowę:)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe czapki :-)
    Dziękuję :-) I nawzajem - szczęśliwego Nowego Roku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...