Strony

środa, 2 lipca 2014

Poduszka w brązo - zieleni

Właśnie widzę, że minął ponad miesiąc od mojego ostatniego wpisu. Wybaczcie - ale życie mi trochę przyspieszyło: wróciłam do pracy, dziecko nr 2 było uprzejmie załamać nogę i jeszcze parę innych spraw się nałożyło i jakoś tak szydełko zeszło na plan dalszy.
Zostałam poproszona o wykonanie dwóch poduszek. W kolorystyce brązy - beże- limonka - plus coś co będzie do tego pasować. Wzór również został zostawiony mojemu wyborowi.
Wiem, że zamawiająca w przeciwieństwie do mnie, nie lubi niebieskości - więc do wybranych kolorów dokoptowałam różne odcienie zieleni i pomarańczowy.
Dowolność w kwestii wzorów spowodowała, że postanowiłam wypróbować coś co od dawien dawna łaziło za mną, a czego do tej pory nie miałam okazji wypróbować: wzór bawarski (bavarian crochet) i kwiatki afrykańskie (african flowers).
Bavarianem zrobiłam tyły poduszek.
Na razie przedstawiam pierwszą z nich. Drugą,  z kwiatami afrykańskimi przedstawię za jakiś czas: muszę wszyć suwak i zszyć przód z tyłem.






10 komentarzy:

  1. Piękne podusie.
    Czy mogę uśmiechnąć się o wzorek?
    Szczególnie na tej pierwszej podusi mi zależy.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przód poduszki został zrobiony wg wzoru z tej strony: http://dada4you.blogspot.com/2014/03/primavera-flowers-granny-square-tutorial.html
      Tył: posiłkowałam się książką "Learn to do bavarian crochet" Jenny King oraz tutorialami na youtubie. Może w wolnej chwili opracuję opis na blogu

      Usuń
  2. piękna i bardzo zaintrygował mnie ten wzór na 2 zdjęciu - jest obłędny !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trzeba przyznać, że wzór bawarski jest dość spektakularny. Bardzo ładnie wychodzi gdy robi się go z tęczowe pasy

      Usuń
  3. Piękna :-)
    Cudowne kolory i wspaniałe wzory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne kolory. poszewka wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...