Strony

czwartek, 28 marca 2013

Pokrowiec na laptopa

Po paru latach mój stary laptop wymagał wymiany. Pojawił się nowy nabytek - śliczny, nowy, nieporysowany, czysty. Postanowiłam wyszydełkować dla niego pokrowiec: miał być prosty. Jego zadaniem ma być ochrona przed kurzem czy porysowaniem w trakcie podróży.
Powstało takie coś:




Nie jest doskonały, wyszedł ciutkę za duży - ale mnie wystarczy.
Włóczka to Diva Alize (to ta tęczowa) oraz resztki Alize Bahar. Szydełko tunezyjskie nr nieznany, wydaje mi się, że coś w okolicach 3,5- 4 (niestety z super drogich drewnianych szydełek KnitPro numery schodzą z tempie ekspresowym) oraz szydełko nr 3.

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie ci to wyszło:)ja mam zamówienie na torbę w kolorze czarno-czerwonym...tylko włoczki brak:)czas na zakupy

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny wyszedł ten pokrowiec. Właśnie sobie uświadomiłam, że też mam szydełko tunezyjskie i kolorową wełenkę a mój "ipadzik" z chęcią by koszulinę jakowąś przyjął :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy pomysł fajnie wygląda pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego na święta!. Ciepełka rodzinnego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super pokrowiec!!! Świetnie wygląda ta cieniowana włóczka, bardzo efektownie i tak letnio! Poddałaś mi kolejną inspirację :) A właśnie miałam porzucić szydełko dla drutów na dłużej... No zobaczymy... Ile zużyłaś? 1 motek tej cieniowanej Divy Alize? Robiłaś półsłupkami? Pojedynczą nitką? Wszywałaś do niego podszewkę? Dużo pytań... Mam tylko skromną nadzieję, że odpowiesz :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...