Strony

czwartek, 24 stycznia 2013

Blogowo

Od dłuższego czasu się zbieram, żeby zebrać  zaległe relacje z różnych naszych małżeńskich wyjazdów wakacyjnych. Na moje zmiłowanie dalej czeka zeszycik z zapiskami ze Szwecji z wakacji. 
Za to odgrzałam starocia: rok 2007, jedno dziecko na stanie i pomysł, żeby rowerami objechać polskie wybrzeże. A co z tego wyszło? A to: 


Jak ktoś gustuje w innych klimatach, proszę bardzo:dla lubiących horrory moje bliskie spotkania z państwową służbą zdrowia, czyli jak leczyłam płucka ;) 


A tu mój nowy projekt w pewien sposób powiązany z moim pobytem w szpitalu, choć będący jego dokładnym przeciwieństwem. Trzymajcie kciuki, żeby mi nie przeszło :) 


I już wiadomo dlaczego ostatnio zamilkłam szydełkowo ;)

1 komentarz:

  1. Wspaniałe rzeczy tworzysz :) Ehh, powiem Ci jeszcze, że wyróżniłam Cię u siebie w zabawie Liebster Blog. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...