Strony

poniedziałek, 16 stycznia 2012

Różowo mi

Wykorzystując włóczkę, która została mi z kwiatowego szalika, powstał taki oto kocyk - różowy.
Akryl, z którego został zrobiony występuje w wielu fajnych kolorach -ale jednak za czystym akrylem nie przepadam. Wolę jeśli włóczka ma choć domieszkę czegoś szlachetniejszego - od razu lepiej na szydełku chodzi. Nie jestem też do końca zadowolona z obrębienia - nie chodzi mi o sam wzór (tu się chciałam pochwalić, że kocyk jest wykończony oczkami rakowymi) - ale pomimo, że wszędzie włóczka ta sama, że starałam się robić równo - to jednak obrębienie leciutko faluje po bokach. Trudno - to jednak hand- made, a nie maszynowa robota i taki urok robótek ręcznych - w ich drobnych niedoskonałościach.
Kocyk do kupienia w galerii fiu fiu.





7 komentarzy:

  1. cudowny jest Twój kocyk ;) przepiękny i nie mogę oderwać od niego oczu !

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem cudowny! Moje córki na pewno by nie pogardziły :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. ten kocyk jest fantastyczny ! pożądam takiego! możesz mi powiedzieć, jak duży robiłaś i ile gram włóczki należy zakupić na kocyk? nie robiłam jeszcze takiego dużego projektu.. p.s. jestem zachwycona Twoimi robótkami!!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny kocyk ja chciałabym zapytać o schemat jeśli można pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, piękny kocyk.
    Bardzo bym chciała taki zrobić, czy mogłaby mi pani podesłać ten wzór. Mój mail mysia143@op.pl albo na blog http://toffi12.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, przepiekny kocyk, bardzo mi sie podoba;)
    ja rownież poproszę o przepis, plisss
    mój mail zololowe@interia.pl
    DZIEKUJEEEE:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...