Strony

wtorek, 20 września 2011

Tęczowo i kolorowo

Uff.. Weekend pod znakiem urodzin za mną. Wyciągnęłam maszynę  i dalej walczę z pokrowcami na poduchę. Muszę jeszcze dokupić suwaki, albo rzepy - w każdym razie coś do zamykania pokrowca. Niestety na razie ze względu na chorujące dzieci prawie się nie ruszam z domu (najpierw Szymon, potem przerwa na urodziny, teraz Jasiek).



Zamówiłam włóczki i następny projekt pt. poduszka robiona na szydełku w wzór łowicki wszedł w fazę  prób dziergania - na razie niewiele jest do pokazania - zrobiłam dwa elementy, liście - aczkolwiek nie wiem czy one tak do końca są w stylu łowickim... Zdjęć na razie nie będzie - muszę jeszcze cuś więcej doszydełkować.

Zakończyłam za to w 100% tęczowy kocyk dla pewnej miłej baby, która ostatnio ma kłopoty z dobrym samopoczuciem. Mam nadzieję, że kolory trochę przegonią smutki:





2 komentarze:

  1. Podglądam Cię regularnie :D A dziś byłam 7777 gościem :D ;) Piękne te kocyki... Aż zaczęłam o takim myśleć :)
    olo

    OdpowiedzUsuń
  2. olo - mysl, myśl - chętnie dla ciebie coś zrobię :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...