Strony

środa, 8 czerwca 2011

Mazaczek

Jasio dziś rozbroił mazaczek i zaczął się bawić wkładem ze środka. Tknęło mnie dopiero, gdy usłyszałam "patś, mamo, lysuję lękami!"




A skoro jesteśmy przy dzieciach - to "ku pamięci" parę tekstów, póki pamiętam.



-------------------------------------
Jedziemy samochodem po Wiktora do przedszkola, na przednim siedzeniu leży paczka. Wysiadamy, Jasio patrzy się na paczkę i stwierdza:
- A paćka nie wysiada, bo paćka nie ma nóziek
-------------------------------------
Jasio siedzi na kanapie i opowiada co robił w piaskownicy z babcią - generalnie szukał jakiegoś skarbu
Ja: to ty piratem byłeś, Jasio?
Jasio: nie, mamo, nie bylem pilatem. Pilaci nie mieśkają w piaskownicy, pilaci mieśkają na statku!
-----------------------------------
Dziś rano, chłopaki jeszcze w łózkach w swoim pokoju, ale coś nadają, głównie próbują się przekrzyczeć
Wiktor: Jasio, przestań gadać!
Jasio: ale ja chce z Tobą polozmawiać
Wiktor: Jasio, ale ja nie chcę rozmawiać - ja teraz literuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...