Strony

wtorek, 31 grudnia 2013

Szczęśliwego!

I tak nastał ostatni dzień 2013 roku. Jaki dla mnie był? W sumie nie wspominam go źle, choć praktycznie w każdym miesiącu działo się COŚ, co wymagało zaciśnięcia zębów/policzenia do dziesięciu/wycia do księżyca ;)
Jak wypadł robótkowo? Słabiej niż rok ubiegły - ale nie narzekam, bo było to spowodowane moją nową pasją - czyli bieganiem.

Chciałam przeprosić tu wszystkie osoby, które pisały do mnie maile, a na które nie odpowiedziałam. Często mam, że czytam w locie, odpisanie zostawiając sobie na później (tym bardziej, że często jest to prośba o jakiś wzór, co wymaga wyszperania książki/pisemka, zeskanowania itd). I to "później" niestety często mi umyka.
Jeśli ktoś nie może się doczekać odpowiedzi - śmiało piszcie jeszcze raz i się przypomnijcie.
A ja postaram w przyszłym roku poprawić się.
Więc...Szczęśliwego Nowego Roku!


2 komentarze:

  1. Dziękuję :-) I nawzajem - szczęśliwego Nowego Roku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci aby ten Nowy Rok upłynął w zdrowiu, szczęściu, radości i spokoju!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...