Strony

środa, 24 października 2012

W czerwieni

U mnie dalej serwetowo. Zostałam poproszona o wykonanie serwety na prezent na Wigilię. W kolorze czerwonym, ale nie intensywnym.  Rozmiar 47-48 cm.
Na stanie miałam kordonek Monika, wzór został wybrany (oryginalnie wg opisu serweta miała mieć 54 cm, ale robiłam ją cieńszą nicią i mniejszym szydełkiem niż w instrukcji). Przed wyprasowaniem wydawało się, że serwetka wyszła za mało - ale po potraktowaniu żelazkiem okazało się, że ma dokładnie 47 cm.
Niestety w trakcie tych robót odkryłam mój błąd w ostatnim rzędzie - oczywiście ogon z nitki został już schowany i obcięty :(. Doszłam do wniosku, że poprawka - a razem z nią sztukowanie nitki będzie bardziej widoczne niż sam błąd - zresztą sami oceńcie na zdjęciach czy bardzo rzuca się w oczy.







fragment bez błędu




fragment z błędem (generalnie nie zrobiłam szczytowej pikotki)

11 komentarzy:

  1. Piękna serweta :-) Cudny kolor...
    Jakoś ja nie widzę błędu... A jak nie widać, znaczy tak ma być :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Błędy widzą tylko sami twórcy dzieła : )
    Nie przejmuj się i nie mów nawet, że coś poszło nie tak : )

    Serweta jest śliczna i przepiękny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie lubię błędów, ale zawsze pocieszam się, że handmade ;-),a nie jakaś maszynowa robota - zapachniało świętami...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Błędu z pewnością nikt się nie dopatrzy a serwetka jest świetna,poprzednia zresztą też:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna serweta, błąd widoczny tylko pod mikroskopem, gdybyś nie napisała, nikt by nie zauważył:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki błąd, jak brak 1 pikotki, to zauważy tylko twórca serwety, nprawdę wytężałam wzrok i widzę, że jest o.k.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna czerwień i super wykonanie - cóż znaczy jeden niewidoczny pikotek wobec całości :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna serweta, a błędu jak nie pokażesz palcem to nikt nie zauważy

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna świąteczna serweta.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...