Strony

piątek, 20 kwietnia 2012

Wieści z szydełkowego frontu

Jakoś nie mogłam się zebrać przez pewien czas - ani do szydełkowania -a potem do zrobienia zdjęć i zamieszczenia ich na blogu. Niewątpliwie do tego stanu rzeczy przyczyniło się moje kolejne zapalenie zatok, po którym samopoczucie miałam take se.
No to lecimy ;)
Postanowiłam wziąć się za większą i bardziej skomplikowaną rzecz: bluzkę. wybrałam model - wydawało mi się, że prosty w miarę, wybrałam włóczkę - i zaczęłam dziergać. Jakoś przebrnęłam przez opis przodu i tyłu - tył mam już nawet zrobiony - ale nagle problem się pojawił przy rękawach - przy opisie "należy zwiększać rękaw co 0,5 cm w co trzecim rzędzie". Super - ale jak?? Gdzie dokładna instrukcja?? Dokładnej instrukcji brak - sama babo wymyśl jak zmodyfikować wzór, żeby wyszło te 0,5 cm. skończyło się na tym, że robiłam równolegle oba rękawy - dwa rzędy tu - dwa rzędy tu. Żeby oba na bank były identyczne. Muszę jeszcze zrobić cały przód, wszystko połączyć i zobaczyć jak co z tego wyszło i czy da się ludziom w tym pokazać - na razie zajawki z robót:



(W trakcie pisania powyższego, moje dziecko nr 3 przystawiło sobie krzesło do blatu kuchennego, ściągnęło reklamówkę  z kajzerkami, wyciągnęło cztery i z każdej odgryzło kawałek)


Walczę również z poduszką, która pierwotnie miała być kocykiem. Poducha jest całą zszyta - utknęłam na wszyciu zamka. W planach mam dorobienie jeszcze  falbany albo innego cusia ozdobnego.



I na koniec wzięłam się wreszcie za wyzwanie poduszkowe u Truskavki - oto początki - ale do końca kwietnia mam zamiar się wyrobić ;)






A na koniec końców - składam najlepsze życzenia wszystkim kwietniowym Agnieszkom!

10 komentarzy:

  1. Rewelacyjna poducha, co miała być kocykiem ;) Bardzo podoba mi się kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  2. i mi się podoba. a do tego ciekawie zapowiada się bluzeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor włoczki i wzór bluzki idealnie w moim guście :)
    a zamków do poduszek nienawidzę wszywać... zazwyczaj kończy się na guzikach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie pierwszy raz postanowiłam pobawić się z zamkiem ;)

      Usuń
  4. też kiedyś wszywałam zamki, ale od jakiegoś czasu robię "na zakładkę". Piękna podusia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nooo ciekawa jestem bluzki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wzorek ma ta bluzka, a poduszka wyzwaniowa zapowiada się bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne te frontowe wieści :) Podusia świetna, jaka włóczka? A bluzkę robiła kiedyś i w takim kolorze, i w niemalże identycznym wzorze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poducha, która pierwotnie miała być kocyckiem to alize bella i alize bahar, zaczątki poduchy to akryl- orient od cheval blanc.

      Usuń
  8. wzorek bluzeczki ladny..jestem ciekawa calosci..wogole kolorowe dzis u ciebie..poduchy piekne....pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...