Strony

sobota, 10 października 2009

Wiktor - czyli co siedzi w głowie trzylatka ;)

Wracamy z Piwnicznej, Wiktorowi się nudzi w aucie, więc w ramach rozwrywki bawimy się w zgadywanie "co to jest". Kolej Wiktora:
- "co to jest: ma prętelki (nie pytajcie się mnie co to "prętelki. Nie jestem pewna czy sam Wiktor wiedział - ale słowo bardzo mu się podobało), jest schowane w piasku albo w morzu i można to wykopać ręką, albo łopatką"
- ???
To skarb!!!

Za chwilę znów Wiktorek wymyśla zagadkę - jest ona dokładnie tej samej treści, rozwiązaniem jest również skarb.
Za trzecim razem Tibor nie wytrzymuje i rzecze:
- Wiktor, ale tą zagadkę już mówiłeś
A Wiktor:
- bo tam jest dużo skarbów

----------------------------------------

Wiktora wczoraj odebrałam z przedszkola w nieswoich spodniach. Krótkie śledztwo wykazało, że mój synek wcisnął kit pani, że spodnie w których przyszedł są tylko na dwór i założył - wzięte nie wiem skąd - spodnie kolegi...


A dziś usłyszałam, że moje dziecko tłumacząc się zajętymi rączkami wrobiło kolegę w zakładanie mu kapci.




Jednym słowem: wesoło jest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...