Strony

piątek, 17 maja 2013

Remont łazienki historia z dreszczykiem cz.5

Wreszcie! Zaczęło się układanie glazury! Po drodze było jeszcze parę niespodzianek - typu wylewka, która pokruszyła się pod panami. Wyjaśniła się też kwestia czemu sąsiedzi z dołu tak bardzo słyszą nie tylko tupanie dzieci, ale zwykłe przechodzenie z pokoju do pokoju. Otóż standardowa wylewka ma podobno 5-6 cm. Moja ma...3 cm. Jak widać na materiałach nie tylko firma wykańczająca mieszkanie oszczędzała, ale stawiająca budynek również...






Po wyjściu panów po południu, wtargałam wybraną przez siebie szafkę pod umywalkę, żeby sprawdzić ostatecznie jak będzie wyglądać i...



...gdzie ja miałam oczy?? Tym razem ja, nie pan Włodek (Pan Włodek próbował mi wcisnąć inne szafki, które totalnie, ale totalnie mi się nie podobały - były udziwnione). Gdzie to wenge do czarno- białej łazienki??
Co robić? No jak to co? Przemalować! Mam pewne wątpliwości jak na to zareaguje mój mąż (uznał mnie za wariatkę, która najpierw kupuje nową szafkę, a potem ją maluje). Kupuję czarną błyszczącą farbę w sprayu i szafka staje się czarna.


Czarne stają się również parę dni później rączki dziecka nr 2, gdy najstarszy syn postanowił sprawdzić co się stanie jak się wciśnie ten fajny pstryczek i skieruje w kierunku brata..
A wyszłam tylko na minutę do toalety. Wykurzył mnie z niej płacz Jasia i wołanie Wiktora: szybko, szybko, wymyj pod wodą! Może się zmyje!


Tymczasem w łazience... kończą się białe kafle. Osiem sztuk przed czasem.
Telefon do wiadomego pana: Pani Agnieszko, jak to się skończyły? Kurczę! Niemożliwe!
Zostaje domówiona paczka

Dzień później zaczyna się układanie podłogi i....tak, tak - dobrze się domyślacie: panowie fachowcy informują mnie, że kafelków mają bardzo na styk, z tendencją do za mało. Ostatecznie kąt, który i tak będzie zasłonięty przez brodzik, zostaje dosztukowany docinkami i kawałkiem płytki ściennej.

Obudowa geberitu też zostaje wykończona, a mnie coraz bardziej niepokojąco zaczyna świtać w głowie, że kładzenie kafli w odmienny sposób i podkreślenie klocka czarnymi kaflami nie było najbardziej fortunnym pomysłem...





ciąg dalszy nastąpi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...