Strony

poniedziałek, 30 maja 2011

Wieści z postępu prac

Kocyk w odcieniach różu osiągnął metr długości. Niestety źle obecniłam ilość włóczki i mam przymusowy przestój - muszę poczekać na dostawę.
Czekając na włóczkę wzięłam się za drugi zamówiony kocyk - wzór taki sam jak w tym czerwono - granatowo - niebiesko - białym - tylko odcienie beżu, brązu i zieleni.


W takim zielonym kolorze będzie lamówka.






Próbowałam też dokończyć tęczowy kocyk - ale, kurczę, zrobiłam go za wąski - lamówka, którą planowałam musiałaby być bardzo szeroka i mam wrażenie, że to nie będzie dobrze wyglądało. W tej chwili robótka ma 40x60 - jest zdecydowanie za mała nawet na najmniejszy kocyczek i zastanawiam się czy nie przerobić go na poduszkę. Jedno trzeba przyznać: tęczowa włóczka jest bosssska:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...