Strony

czwartek, 27 sierpnia 2009

Przetwory



Wakacjowałam znów (tym razem banalnie: nad Batykiem ;). Ale już jestem.
W tym roku jak na prawdziwą kurę domową przystao, postanowiam porobić przetwory na zimę.
Mam już dżemy truskawkowe (niestety - dołożyłam za mało cukru żelującego i są dość rzadkie), dżemy wiśniowe - a z bardziej wytrawnych: ogórki w zalewie miodowej, ogórki w zalewie musztardowej, ogórki z chili oraz ratatuille (pewnie źle to napisałam - zaraz sprawdzę i porpawię.
Marzy mi się jeszcze parę przetworów na słodki: powidła śliwkowe, konfitura wiśniowo czekoladowa (już na samą myśli mi ślinka cieknie) - ale zobaczymy co z tego wyjdzie - na razie muszę uzupełnić słoiki.

A na zdjęciach - moje ogórasy: z chili i w zalewie miodowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...